vrijdag 12 november 2010

Er valt een briefje van 500 euro naar beneden...

Na het lezen van de andere blogs begrijp ik eindelijk de reacties van de anderen...
Ik dacht dat ze bedoelden dat ik mij moest richten op een paar dimensies en daar mijn leerwensen van vervullen... Niet dus...
Bij deze ga ik mijn blog dus maar weer aanpassen :D

Dit opstellen van een blog is voor mij al een héél leerproces :D
Welk doel kan ik hierbij zetten? :p (grapje -> hoewel, zou hier een leerplandoel van bestaan? misschien bij techniek? is dit wel techniek? -> thuis eens opzoeken in LP)

In elk geval, bij deze terug een aanpassing van mijn blog.
Ik heb ook wel geleerd uit andere blogs dat die overzichtelijker zijn dan de mijne en er ook aantrekkelijker uitzien qua lay-out (door gebruik van foto's). Ik ga mij nu concentreren op mijn lay-out qua opstelling van berichten, mss ook achtergrond, alsook mijn leerwensen en zo overzichtelijker maken en selecteren hierin plus concreter maken.
Ik ga ook basisdelen maken in mijn blog, dus elke leerwens krijgt een nummer toegediend waarin in nadien terug keer en daarin zelf ga bewerken ipv van iedere keer een nieuw bericht aan te maken. Nu stel ik mijzelf wel de vraag: gaan jullie dit dan zien als ik een bewerking hierin gedaan heb, of krijgen jullie enkel een melding indien er nieuwe berichten geplaatst zijn?

Ik blijf er wel bij dat ik mij enkel dit jaar ga richten op de bestaansdimensie techniek en natuur. Mocht er nog een andere zijn die mij dit jaar echt bezig zou houden, gaat die er ook bij komen. Maar ik ga hier niet van starten, want ga het al druk genoeg hebben met deze twee en ik kan mij beter beperken tot deze en deze leerwensen ook effectief goed bereiken dan maar oppervlakkig...

En pics zet ik er later op van zodra ik terug op mijn thuis-pc zit, want ben nu momenteel op mijn werk en dan is dat iets moeilijker...

Dus bij deze wil ik ook vragen aan jullie -> please reactie's nadien of het al beter en overzichtelijker is na aanpassingen ;)

Groetjes, Anya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten